Կարևոր փոփոխություններ «Աջակցության ժամերի փաթեթներ» ծառայության մեջ
Հարգելի գործընկերներ, ուրախ ենք ձեզ հետ կիսվել «Bitrix24 Աջակցության ժամերի փաթեթներ» և «Կայքի աջակցման ժամերի փաթեթներ» ծառայությունների կարևոր փոփոխություններով:
Այն, ինչ մենք մտածել , փոխել և իրականացրել ենք:
Մենք ընդլայնեցինք փաթեթների շարքը և մի փոքր ինդեքսավորեցինք ժամի արժեքը: Այո, մենք պետք է դա անենք, քանի որ մեր շուրջը ամեն ինչ թանկանում է։
Բայց հիմա դուք հնարավորություն ունեք ընտրել համապատասխան տարբերակը, որը համապատասխանում է լուծվող առաջադրանքների ծավալին:
Նաև բազմաթիվ հարցումների պատճառով մենք ավելացրել ենք փաթեթների վավերականության ժամկետը։
20 ժամ
Փաթեթի վավերականության ժամկետը։ 3 ամիս
Փաթեթի ընդհանուր արժեքը: 250 000 dram
30 ժամ
Փաթեթի վավերականության ժամկետը։ 6 ամիս
Փաթեթի ընդհանուր արժեքը: 420 000 dram
50 ժամ
Փաթեթի վավերականության ժամկետը։ 9 ամիս
Փաթեթի ընդհանուր արժեքը: 630 000 dram
100 ժամ
Փաթեթի վավերականության ժամկետը։ 12 ամիս
Փաթեթի ընդհանուր արժեքը: 840 000 dram
Մեր Bitrix24 մասնագետները քրտնաջան աշխատել են, մշակել և գործարկել են ամսվա ընթացքում կատարված առաջադրանքների վերաբերյալ հաշվետվությունների ավտոմատ պատրաստման գործառույթը:
Մենք ուշադիր վերահսկում ենք ծախսած յուրաքանչյուր ժամը (10 րոպեանոց հավելումներով) և պահում մանրամասն ժամանակի գրառումներ՝ օգտագործելով Bitrix24-ը, ինչը թույլ է տալիս մեզ տրամադրել հստակ և թափանցիկ հաշվետվություններ կատարված աշխատանքի վերաբերյալ:
Այժմ, յուրաքանչյուր ամսվա վերջում ծրագրի ղեկավարը ձեզ կուղարկի հետևյալ փաստաթղթերը.
Ամսական փակ առաջադրանքների հաշվետվություն. այս փաստաթուղթը ներառում է յուրաքանչյուր առաջադրանքի անվանումը և դրանց վրա մեր ծախսած ժամանակի քանակը: Իհարկե, զեկույցում ներառված են միայն ձեր կողմից ընդունված առաջադրանքները։
Կատարված աշխատանքի վկայագիր. այս փաստաթուղթը արտացոլում է ամսականփակ ժամերի քանակը՝ ըստ առաջադրանքի հաշվետվության: Համոզված ենք, որ ձեր հաշվապահությունը մեզ շնորհակալություն կհայտնի դրա համար, մերոնք արդեն ասել են:
Շնորհակալություն մեր այժմ հայտնի «Ուղեցույցի ժամերի փաթեթներ» ծառայությունից օգտվելու համար: Մենք գնահատում ենք մեր հանդեպ ցուցաբերվող վստահությունը և ձգտում ենք մեր համագործակցությունը հնարավորինս հարմար, հարմարավետ և փոխշահավետ դարձնել։ Ավելի հետաքրքիր և ոչ ստանդարտ առաջադրանքներ դրեք, մենք պատրաստ ենք աշխատել։
Աշխատանքի հաշվառման կանոններ
Ծառայության աշխատանքները որոշվում են Gulian Digital պորտալում հաճախորդի աշխատանքային խմբի առաջադրանքներով:
Ծրագրի ղեկավարը պլանավորում է մասնագետների աշխատանքը ՝ հաշվի առնելով առաջադրանքների ընթացիկ ծանրաբեռնվածությունը, կատեգորիան և բարդությունը:
Աշխատանքի կատարման ժամանակը գրանցվում է մասնագետի կողմից Մինչև 10 րոպե ճշգրտությամբ և հաշվետվությունում արտացոլվում է ժամի տասնորդական կոտորակներով:
Ծառայության հաշվեկշիռը պահվում է ժամերով և արտացոլում է հաճախորդի համար կատարողի մասնագետների աշխատանքի մատչելի ժամանակը հաշվապահական հաշվառման համար ընդունված բոլոր առաջադրանքների համար:
Փակ առաջադրանքներն ընդունվում են հաշվեկշռում հաշվառման համար, որոնց ավարտը հաստատվում է հաճախորդի կողմից:
Երաշխիքային առաջադրանքները, որոնք կապված են կատարողի կողմից թույլ տրված սխալների ուղղման հետ, հաշվի չեն առնվում հաշվեկշռում:
Առաջադրանքները կարող են լինել տարբեր կատեգորիաների, որոնք որոշում են փոխարկման գործակիցը K՝ բազմապատկելով առաջադրանքի վրա ծախսված փաստացի ժամանակը՝ ծառայության հաշվեկշռում ընդգրկվելիք ժամանակը հաշվարկելու համար:
Առաջադրանքը համարվում է անհետաձգելի, եթե առաջադրանքի վրա աշխատանքի մեկնարկի պլանավորված ժամանակը չի համապատասխանում հաճախորդին, և տեխնիկապես հնարավոր է սկսել աշխատանքը ավելի վաղ ավարտելու համար՝ փոխելով աշխատանքային պլանը և բարձրացնելով առաջնահերթությունը: Առաջադրանքների այս կատեգորիան պետք է համաձայնեցվի հաճախորդի կողմից, նախքան դրա վրա աշխատանքը սկսելը:
Առաջադրանքը կարող է կատարվել կապալառուի աշխատանքային ժամերից դուրս՝ պատվիրատուի խնդրանքով, ծանուցելով նրան նման դասակարգման պայմանների մասին:
Ծառայության բացասական հաշվեկշիռը նշանակում է պարտք հաճախորդի և պահանջում է լրացուցիչ վճարում ' համաձայն պայմանագրի պայմանների:
Կատարողն իրավունք ունի կասեցնել աշխատանքները մինչև պատվիրատուի կողմից ծառայության հաշվեկշիռը վերականգնելու պահը մինչև դրական արժեք:
Առաջադրանքների կատեգորիաներ և փոխակերպման գործակիցներ
Խնդիրների կատեգորիաներ և գործակից
Ոչ փակ առաջադրանքներ, երաշխիքային առաջադրանքներ, այդ թվում՝ հաճախորդի ցանկությամբ՝ 0
Սովորական փակ առաջադրանքներ, կապալառուի աշխատանքային ժամերին հաճախորդի խնդրանքով կամ տեխնիկական առաջադրանքին համապատասխան - 1
Շտապ, Փակ, կատարվում է հաճախորդի ցանկությամբ աշխատանքային ժամերին (արտակարգ աշխատանք և այլն) - 1.5
Հաճախորդի խնդրանքով աշխատանքային ժամերից դուրս կատարված սովորական փակ առաջադրանքներ (կրկնօրինակներից վերականգնում, ռեսուրսների փոխանցում այլ կայքեր և այլն) - 2
Շտապ, փակ, հաճախորդի խնդրանքով աշխատանքային ժամերից դուրս (աղետի վերականգնում հանգստյան օրերին պահուստից և այլն) - 3
Ամսական հաշվետվություն
Մենք շատ զգույշ ենք մոտենում Bitrix24 կորպորատիվ պորտալի, ինչպես նաև հաշվապահական և ֆինանսական փաստաթղթերի օգտագործմամբ ծախսված ժամանակի գրանցմանը:
Յուրաքանչյուր ամսվա վերջում ծրագրի ղեկավարը ձեզ ուղարկում է հետևյալ փաստաթղթերը.
Հաշվետվություն ամսվա ընթացքում փակված խնդիրների մասին: Զեկույցը ներառում է առաջադրանքի անվանումը և դրանց կատարման վրա ծախսված ժամանակը:
Ավարտված աշխատանքի վկայական, որն արտացոլում է ընդգրկված ժամերի քանակը՝ ըստ առաջադրանքի հաշվետվության: