Кейсы

Չաթբոտի մշակում կրթական ընկերության համար

Продвижение AM Продвижение
Հաճախորդների սպասարկման բարելավման և նախնական փոխազդեցությունների ավտոմատացման համար չաթբոտի ներդրում
Մենք հաջողությամբ ավարտեցինք չաթ-բոտի մշակման և ներդրման նախագիծը մեր նշանակալից հաճախորդներից մեկի՝ «Genius» ընկերության համար՝ առաջատար թրեյնինգների և SMM ծառայությունների ոլորտում: «Genius»-ն ակտիվորեն զարգացնում է իր ծառայությունները SMM շուկայում և ձգտում է առավելագույնս արդյունավետ օգտագործել ժամանակակից տեխնոլոգիաները՝ իր հաճախորդների կարիքները բավարարելու համար:
Նախնական իրավիճակը Մինչ չաթ-բոտի ներդրումը «Genius» թիմը կանգնած էր սոցիալական ցանցերում նախնական հարցումների մշակման օպտիմալացման անհրաժեշտության առաջ։ Պոտենցիալ հաճախորդներից ստացվող հարցերի մեծ ծավալը պահանջում էր ղեկավարների մշտական ​​ուշադրություն և մասնակցություն, ինչը զգալիորեն դանդաղեցրեց հաղորդակցության գործընթացը և ավելացրեց հարցումներին պատասխանելու ժամանակը:
Ծրագրի նպատակները Նախագիծը ներառում էր հետևյալ առաջադրանքները.

  1. Ավտոմատացրեք Instagram-ի և Facebook-ի միջոցով հաճախորդների հետ նախնական շփման գործընթացը:
  2. Նվազեցրեք վաճառքի բաժնի բեռը` ավտոմատացնելով կոնտակտային տվյալների հավաքագրումը:
  3. Ապահովել հաճախորդներին ծառայությունների և վերապատրաստման ծրագրերի մասին տեղեկատվության արագ հասանելիություն:
  4. Բարելավեք օգտվողների փորձը՝ նվազեցնելով արձագանքման ժամանակը:
Լուծում Մեր նպատակներին հասնելու համար մեր թիմը մշակել է չաթ-բոտ, որը ինտեգրված է հաճախորդի հիմնական սոցիալական հարթակներին և միացված է CRM համակարգին: Իրականացման հիմնական փուլերը ներառում էին.

  • Երկխոսության սցենարների նախագծում, որոնք կենտրոնացած են հաճախորդի տիպիկ պահանջների վրա:
  • Հարցերի խելացի երթուղիչի ստեղծում, որը հայտնաբերում է հարցման տեսակը և այն ուղղորդում դեպի ավտոմատ պատասխան կամ ուղիղ օպերատոր:
  • Առաջնային փոխազդեցությունների վերլուծության հիման վրա հարցումների մշակման ալգորիթմների փորձարկում և օպտիմիզացում:
Արդյունքները Ծրագրի արդյունքները գերազանցեցին բոլոր սպասելիքները.

  • Հաճախորդների հարցումներին պատասխանելու ժամանակի կրճատում 70%-ով:
  • Մշակված հարցումների քանակի ավելացում 50%-ով՝ առանց անձնակազմի հավելյալ ծախսերի։
  • Հաճախորդների գոհունակության բարձրացում՝ սպասարկման արագության և որակի միջոցով:
Եթե ​​դուք նույնպես հետաքրքրված եք ձեր հաճախորդների հետ փոխգործակցության ավտոմատացմամբ և ցանկանում եք բարելավել ձեր բիզնեսի արդյունավետությունը, մի հապաղեք կապվել Gulian Digital-ի հետ: Մեր թիմը պատրաստ է առաջարկել անհատական ​​լուծումներ, որոնք լավագույնս հաշվի են առնում ձեր բիզնեսի առանձնահատկությունները:

🌐 Ցանկանու՞մ եք բարելավել ձեր բիզնեսի արդյունավետությունը: Կապվեք մեզ հետ։

📧 info@gulian.digital / 📞 +374-91-510-350