🚀 «Narciss» ծաղկի խանութների ցանցը amoCRM-ի միջոցով ավտոմատացնելու նախագիծը հաջողությամբ իրականացվել է:
🔍 Նախնական իրավիճակ.
Ռժևում 9 ծաղկի խանութների ցանցի առաջ խնդիր է դրվել արագացնել ծաղիկների առաքման պատվերների մշակումը, հատկապես տոնական օրերին, երբ պատվերների թիվը հասնում է օրական 250-ի։ Նախկինում Google Sheets-ը և CMS-ն օգտագործվում էին հարցումները կառավարելու համար:
🔍 Նախնական իրավիճակ.
Ռժևում 9 ծաղկի խանութների ցանցի առաջ խնդիր է դրվել արագացնել ծաղիկների առաքման պատվերների մշակումը, հատկապես տոնական օրերին, երբ պատվերների թիվը հասնում է օրական 250-ի։ Նախկինում Google Sheets-ը և CMS-ն օգտագործվում էին հարցումները կառավարելու համար:
🎯 Ծրագրի նպատակները.
- Բոլոր մուտքային հարցումների ալիքների համախմբում մեկ amoCRM համակարգում:
- Պատվերների կարգավիճակի վերաբերյալ հաճախորդների, ծաղկավաճառների և սուրհանդակների ծանուցումների ավտոմատացում:
- Ինտեգրում FloraPoint համակարգի հետ՝ պատվերների կրկնօրինակումից խուսափելու համար:
- Անձնակազմի աշխատանքի և պատվերների մոնիտորինգի վերլուծական համակարգի ներդրում:
💡 Լուծում:
- amoCRM-ը ստեղծել է ձագարներ պատվերի մշակման յուրաքանչյուր փուլի համար՝ սկսած ընդունումից մինչև առաքում:
- Ակնթարթային մեսենջերները և սոցիալական ցանցերը ինտեգրված են պատվերներն անմիջապես CRM-ում ընդունելու համար:
- Գործընթացի բոլոր մասնակիցների համար ստեղծվել են ավտոմատ ծանուցումներ պատվերի կարգավիճակի փոփոխությունների մասին:
- Ներդրվել է հիշարժան ամսաթվերի համակարգ՝ հաճախորդներին ավտոմատ կերպով կրկնվող պատվերներ առաջարկելու համար:
📈 Արդյունքները:
- Պատվերների մշակման գործընթացը դարձել է ավելի արագ և թափանցիկ։
- Զգալիորեն բարելավել հաճախորդների փորձը ժամանակին ծանուցումների միջոցով:
- Կրկնվող պատվերների քանակի ավելացում՝ կապված հիշարժան ամսաթվերի ուղարկման հետ:
- Ղեկավարությունը մուտք է ստացել խանութի աշխատանքի վերաբերյալ մանրամասն վերլուծություններ:
💬 Հաճախորդների վերանայում. «AmoCRM-ի շնորհիվ մեր «Narcissus» ծաղկի խանութների ցանցը կարողացավ ավտոմատացնել և օպտիմիզացնել առաքման գործընթացները: Դա մեզ հնարավորություն տվեց հաղթահարել գագաթնակետային բեռները և բարելավել մեր հաճախորդների սպասարկման որակը: Մենք երախտապարտ ենք Gulian Digital թիմին: համակարգի բարձրորակ ներդրման համար»։
🌐 Ցանկանու՞մ եք բարելավել ձեր բիզնեսի արդյունավետությունը: Կապվեք մեզ հետ։
📧 info@gulian.digital / 📞 +374-91-510-350
📧 info@gulian.digital / 📞 +374-91-510-350