Բրենդավորումը ապրանքանիշի տեսողական ատրիբուտների տեղադրումն է նյութական լրատվամիջոցների և ինտերնետի մեջ:
Ինչպե՞ս է բրենդավորումը տարբերվում բրենդինգից:
Այս երկու հասկացությունները հաճախ օգտագործվում են որպես հոմանիշներ: Նույնիսկ «բրենդինգ» որոնման համակարգերը տեղեկատվություն են տրամադրում բրենդինգի մասին: Գործնն նրանումն է, որ անգլերենում երկու հասկացություններն էլ նշվում են նույն բառով` բրենդինգ: Բայց ռուսերենում այս տերմինները տարբեր իմաստներ ունեն.
Բրենդինգը ապրանքանիշի ստեղծման և զարգացման մարքեթինգային գործընթացն է: Իմիջը դզևավորում է կազմակերպուտյան ունիկալ ոճը։ Դրա համար նա մշակում է իր առաքելությունն ու փիլիսոփայությունը, կարգախոսը, գունային սխեման և ձայնի տոնը ։
Բրենդինգը մարքեթինգային գործունեության մեջ պատրաստի (արդեն ստեղծված) ապրանքանիշի ատրիբուտների օգտագործումն է. լոգոների կիրառում արտադրանքի փաթեթավորման վրա, հուշանվերների վրա կարգախոսի տեղադրում, կորպորատիվ ոճով կայք ստեղծելու համար:
Ինչու՞ է անհրաժեշտ բրենդավորումը
Բրենդինգը համարվում է մարքեթինգային գործիք: Դրա հիմնական խնդիրները:
Բարձրացնում է տեղեկացվածությունը: Ընկերությունը տեսողական ապրանքանիշի ատրիբուտները դնում է շոշափելի և թվային լրատվամիջոցների վրա: Այս կերպ այն ուշադրություն է գրավում և մեծացնում ճանաչելիությունը։
Ապրանքների ատրիբուտները հաճախորդներին հնարավորություն են տալիս արագ ճանաչել արտադրողին: Մենք տեսնում ենք Matroskin կատվին թթվասերի փաթեթավորման վրա և անմիջապես հասկանում ենք, որ սա Prostokvashino ապրանքանիշի արտադրանք է:
Ստեղծեք ապրանքանիշի հետ ասոցիացիաներ: Երկարատև և գրագետ դիրքավորման արդյունքում լսարանի մոտ առաջանում են կայուն ասոցիացիաներ. կծած խնձորով հեռախոսը iPhone-ն է, իսկ կանաչ կոկորդիլոսով օծանելիքը ՝ Lacoste-ի արտադրանքը։
Lacoste կանաչ կոկորդիլոսը աշխարհի ամենաճանաչելի լոգոներից մեկն է: Խորհրդանիշը ծագել է ընկերության հիմնադիր Ռենե Լակոստայի մականունից. նրան անվանել են «Ալիգատոր»
Բարձրացնել լսարանի վստահությունը: Ապրանքները, վաճառքի կետերը, կայքերը և սոցիալական ցանցերը ավելի մեծ վստահություն են առաջացնում, եթե դրանք բոլորը պատրաստված են մեկ կորպորատիվ ոճով: Ընդհանուր տեսողական ինքնությունը հաճախորդներին վստահություն է տալիս, որ դա մեծ և լուրջ ընկերություն է:
S7 Airlines ավիաընկերության գրասենյակում ամեն ինչ ենթակա է ընդհանուր կորպորատիվ ոճին ՝ գնդիկավոր գրիչներից մինչև կահույքի կտորներ:
Գովազդեք ապրանք կամ ապրանքանիշ: Ընկերությունները բրենդինգն օգտագործում են որպես գովազդային գործիք: Նրանք զարդարում են կորպորատիվ ոճով, հագուստի վրա տեղադրում են իրադարձության մասին հաղորդագրություն և նոթատետրերի վրա տեղադրում կազմակերպության կոնտակտային հեռախոսահամարը։
Ավտոմեքենաների բրենդինգը մատչելի միջոց է ընկերությունը գովազդելու լայն լսարանին։
Բրենդավորման մեթոդներ
Բրենդավորումը իրականացվում է տպարանների, գովազդային գործակալությունների և ստուդիաների կողմից։ Հատկանիշները լրատվամիջոցների վրա տեղադրվում են տարբեր ձևերով:
Կնիք: Սա ամենահայտնի տարբերակն է: Ժամանակակից տպիչները և տպագրական սարքավորումները թույլ են տալիս աշխատել գրեթե ցանկացած մակերեսի, նյութի և առարկայի հետ: Ամենից հաճախ սա գրասենյակային պարագաներ, ակնոցներ, հագուստ են: Պատկերները կիրառվում են օֆսեթ, թվային, էկրանով, ուլտրամանուշակագույն, ներդիրով և ջերմային տպագրությամբ:
VK բրենդավորված բաժակների վրա տպված են ֆիրմային սթիքերների հերոսները և ընկերության լոգոտիպը։
Դաջում. Սա օբյեկտի մակերեսին դաջված պատկերի կամ մակագրության կիրառումն է: Դրա համար հարմար են կաշվից, փափուկ փայտից, թղթից պատրաստված արտադրանքները։ Այս կերպ նրանք բրենդավորում են օրագրերը, հուշանվերները, փաթեթավորումը:
Դաջելը ապրանքը եզակի է դարձնում և ուշադրություն է գրավում ' ուզում եք դիպչել դրան:
Փորագրություն. Խորը գծագրերն ու մակագրությունները պատրաստված են ֆրեզերային դանակներով կամ լազերով: Այսպիսով, մուտքի Գրասենյակային տախտակները պատրաստված են մետաղից կամ փայտից:
Ասեղնագործություն. Այս մեթոդը բրենդավորում է գործվածքների արտադրանքները ' հագուստ, գլխարկներ, պայուսակներ, տեքստիլ պարագաներ և հուշանվերներ: Ասեղնագործված սիմվոլիկան հետաքրքիր է թվում ծավալի պատճառով, մինչդեռ այն դիմացկուն է ։
Ասեղնագործված գծագրերն ու մակագրությունները սովորաբար կարող են դիմակայել մեծ քանակությամբ լվացումների
Սոսնձումը․ Օբյեկտի մակերեսին սոսնձված է PVC կամ վինիլային ֆիլմ, որի վրա կիրառվում է գովազդային պաստառ կամ գրաֆիկական պատկեր: Տեխնոլոգիան օգտագործվում է մեքենաների և ցուցափեղկերի համար:
Թափանցիկ սոսնձումը խանութը տեսանելի է դարձնում դրսից, մինչդեռ տարածքը տեսանելի է թողնում
Վեբ դիզայն․ Վեբ ծրագրավորողները և դիզայներները ձևավորում են ընկերության կայքը, սոցիալական ցանցերը և հավելվածը ապրանքանիշի կորպորատիվ ոճով: