Հարգելի գործընկերներ, ուրախ ենք ձեզ հետ կիսվել «Bitrix24 Աջակցության ժամերի փաթեթներ» և «Կայքի աջակցման ժամերի փաթեթներ» ծառայությունների կարևոր փոփոխություններով:
Այն, ինչ մենք մտածել , փոխել և իրականացրել ենք:
- Մենք ընդլայնեցինք փաթեթների շարքը և մի փոքր ինդեքսավորեցինք ժամի արժեքը: Այո, մենք պետք է դա անենք, քանի որ մեր շուրջը ամեն ինչ թանկանում է։
Բայց հիմա դուք հնարավորություն ունեք ընտրել համապատասխան տարբերակը, որը համապատասխանում է լուծվող առաջադրանքների ծավալին:
Նաև բազմաթիվ հարցումների պատճառով մենք ավելացրել ենք փաթեթների վավերականության ժամկետը։
20 ժամ
Փաթեթում ներառված ժամի արժեքը: 2 750 ռուբլի
Փաթեթի վավերականության ժամկետը։ 3 ամիս
Փաթեթի ընդհանուր արժեքը: 55 000 ռուբլի
30 ժամ
Փաթեթում ներառված ժամի արժեքը: 2 500 ռուբլի
Փաթեթի վավերականության ժամկետը։ 6 ամիս
Փաթեթի ընդհանուր արժեքը: 75 000 ռուբլի
50 ժամ
Փաթեթում ներառված ժամի արժեքը: 2 000 ռուբլի
Փաթեթի վավերականության ժամկետը։ 9 ամիս
Փաթեթի ընդհանուր արժեքը: 100 000 ռուբլի
100 ժամ
Փաթեթում ներառված ժամի արժեքը: 1 750 ռուբլի
Փաթեթի վավերականության ժամկետը։ 12 ամիս
Փաթեթի ընդհանուր արժեքը: 175 000 ռուբլի
- Մեր Bitrix24 մասնագետները քրտնաջան աշխատել են, մշակել և գործարկել են ամսվա ընթացքում կատարված առաջադրանքների վերաբերյալ հաշվետվությունների ավտոմատ պատրաստման գործառույթը:
Մենք ուշադիր վերահսկում ենք ծախսած յուրաքանչյուր ժամը (10 րոպեանոց հավելումներով) և պահում մանրամասն ժամանակի գրառումներ՝ օգտագործելով Bitrix24-ը, ինչը թույլ է տալիս մեզ տրամադրել հստակ և թափանցիկ հաշվետվություններ կատարված աշխատանքի վերաբերյալ:
- Այժմ, յուրաքանչյուր ամսվա վերջում ծրագրի ղեկավարը ձեզ կուղարկի հետևյալ փաստաթղթերը.
- Ամսական փակ առաջադրանքների հաշվետվություն. այս փաստաթուղթը ներառում է յուրաքանչյուր առաջադրանքի անվանումը և դրանց վրա մեր ծախսած ժամանակի քանակը: Իհարկե, զեկույցում ներառված են միայն ձեր կողմից ընդունված առաջադրանքները։
- Կատարված աշխատանքի վկայագիր. այս փաստաթուղթը արտացոլում է ամսական փակ ժամերի քանակը՝ ըստ առաջադրանքի հաշվետվության: Համոզված ենք, որ ձեր հաշվապահությունը մեզ շնորհակալություն կհայտնի դրա համար, մերոնք արդեն ասել են:
Շնորհակալություն մեր այժմ հայտնի «Ուղեցույցի ժամերի փաթեթներ» ծառայությունից օգտվելու համար: Մենք գնահատում ենք մեր հանդեպ ցուցաբերվող վստահությունը և ձգտում ենք մեր համագործակցությունը հնարավորինս հարմար, հարմարավետ և փոխշահավետ դարձնել։ Ավելի հետաքրքիր և ոչ ստանդարտ առաջադրանքներ դրեք, մենք պատրաստ ենք աշխատել։
Աշխատանքի հաշվառման կանոններ
- Ծառայության աշխատանքները որոշվում են Gulian Digital պորտալում հաճախորդի աշխատանքային խմբի առաջադրանքներով:
- Ծրագրի ղեկավարը պլանավորում է մասնագետների աշխատանքը ՝ հաշվի առնելով առաջադրանքների ընթացիկ ծանրաբեռնվածությունը, կատեգորիան և բարդությունը:
- Աշխատանքի կատարման ժամանակը գրանցվում է մասնագետի կողմից Մինչև 10 րոպե ճշգրտությամբ և հաշվետվությունում արտացոլվում է ժամի տասնորդական կոտորակներով:
- Ծառայության հաշվեկշիռը պահվում է ժամերով և արտացոլում է հաճախորդի համար կատարողի մասնագետների աշխատանքի մատչելի ժամանակը հաշվապահական հաշվառման համար ընդունված բոլոր առաջադրանքների համար:
- Փակ առաջադրանքներն ընդունվում են հաշվեկշռում հաշվառման համար, որոնց ավարտը հաստատվում է հաճախորդի կողմից:
- Երաշխիքային առաջադրանքները, որոնք կապված են կատարողի կողմից թույլ տրված սխալների ուղղման հետ, հաշվի չեն առնվում հաշվեկշռում:
- Առաջադրանքները կարող են լինել տարբեր կատեգորիաների, որոնք որոշում են փոխարկման գործակիցը K՝ բազմապատկելով առաջադրանքի վրա ծախսված փաստացի ժամանակը՝ ծառայության հաշվեկշռում ընդգրկվելիք ժամանակը հաշվարկելու համար:
- Առաջադրանքը համարվում է անհետաձգելի, եթե առաջադրանքի վրա աշխատանքի մեկնարկի պլանավորված ժամանակը չի համապատասխանում հաճախորդին, և տեխնիկապես հնարավոր է սկսել աշխատանքը ավելի վաղ ավարտելու համար՝ փոխելով աշխատանքային պլանը և բարձրացնելով առաջնահերթությունը: Առաջադրանքների այս կատեգորիան պետք է համաձայնեցվի հաճախորդի կողմից, նախքան դրա վրա աշխատանքը սկսելը:
- Առաջադրանքը կարող է կատարվել կապալառուի աշխատանքային ժամերից դուրս՝ պատվիրատուի խնդրանքով, ծանուցելով նրան նման դասակարգման պայմանների մասին:
- Ծառայության բացասական հաշվեկշիռը նշանակում է պարտք հաճախորդի և պահանջում է լրացուցիչ վճարում ' համաձայն պայմանագրի պայմանների:
- Կատարողն իրավունք ունի կասեցնել աշխատանքները մինչև պատվիրատուի կողմից ծառայության հաշվեկշիռը վերականգնելու պահը մինչև դրական արժեք:
Առաջադրանքների կատեգորիաներ և փոխակերպման գործակիցներ
Խնդիրների կատեգորիաներ և գործակից
- Ոչ փակ առաջադրանքներ, երաշխիքային առաջադրանքներ, այդ թվում՝ հաճախորդի ցանկությամբ՝ 0
- Սովորական փակ առաջադրանքներ, կապալառուի աշխատանքային ժամերին հաճախորդի խնդրանքով կամ տեխնիկական առաջադրանքին համապատասխան - 1
- Շտապ, Փակ, կատարվում է հաճախորդի ցանկությամբ աշխատանքային ժամերին (արտակարգ աշխատանք և այլն) - 1.5
- Հաճախորդի խնդրանքով աշխատանքային ժամերից դուրս կատարված սովորական փակ առաջադրանքներ (կրկնօրինակներից վերականգնում, ռեսուրսների փոխանցում այլ կայքեր և այլն) - 2
- Շտապ, փակ, հաճախորդի խնդրանքով աշխատանքային ժամերից դուրս (աղետի վերականգնում հանգստյան օրերին պահուստից և այլն) - 3
Ամսական հաշվետվություն
Մենք շատ զգույշ ենք մոտենում Bitrix24 կորպորատիվ պորտալի, ինչպես նաև հաշվապահական և ֆինանսական փաստաթղթերի օգտագործմամբ ծախսված ժամանակի գրանցմանը:
Յուրաքանչյուր ամսվա վերջում ծրագրի ղեկավարը ձեզ ուղարկում է հետևյալ փաստաթղթերը.
- Հաշվետվություն ամսվա ընթացքում փակված խնդիրների մասին: Զեկույցը ներառում է առաջադրանքի անվանումը և դրանց կատարման վրա ծախսված ժամանակը:
- Ավարտված աշխատանքի վկայական, որն արտացոլում է ընդգրկված ժամերի քանակը՝ ըստ առաջադրանքի հաշվետվության:
Մուտքի կետեր և հարցումների մշակման ռեժիմ
- Խորհրդատվություն guliandigital.bitrix24.ru պորտալում
- Հարցումների ընդունում հեռախոսով
- Դիմումները ավտոմատ կերպով ստացվում են շուրջօրյա
- Ծառայությունը մատուցվում է աշխատանքային օրերին՝ Երևանի ժամանակով ժամը 9-00-ից մինչև 18-00-ը։
Ձեր առավելությունները փաթեթ գնելիս
- Bitrix24 պորտալում կարող եք արագ ստանալ որոշակի խնդիրների լուծման վերաբերյալ հարցերի պատասխանները:
- Դուք կստանաք զգալի ֆինանսական օգուտներ բիզնես գործընթացների ավտոմատացման և ֆունկցիոնալությունը բարելավելու համար աշխատանք պատվիրելիս:
- Դուք վստահ կլինեք ընկերության արդյունավետությունը բարձրացնելու համար նման հրաշալի գործիքի ճիշտ օգտագործման մեջ՝ Bitrix24:
- Եվ արդյունքում դուք առավելագույնի կհասցնեք ձեր ընկերության արդյունավետությունը և կկրճատեք աշխատակիցների ժամանակի կորուստը:
Կայքի ուղեկցող փաթեթներ
Աշխատանքի կատարում Ձեր կայքում՝ ըստ հանձնարարված առաջադրանքների։
Փաթեթի շրջանակներում աշխատանքների և ծառայությունների ցանկ։
- Կայքում բովանդակության տեղադրում, խմբագրում, ջնջում (բովանդակության կառավարում):
- Կայքի ստատիկ և դինամիկ էջերի և հատվածների դասավորություն և հարմարվողական դասավորություն:
- Ընտրացանկերի և հսկիչների ստեղծում և նավիգացիա:
- Գրաֆիկական նյութերի ուղղում (կտրում, ֆոն, պայծառություն, չափ):
- Ստատիկ և անիմացիոն պաստառների մշակում և տեղադրում։
- Էջի տեսողական բաղադրիչների անիմացիա:
- Հաշվիչների և այլ բարդ ծրագրային տարրերի մշակում:
- Առցանց խանութների կատալոգների, վճարային համակարգերի և ապրանքների զամբյուղների ստեղծում:
- Չափումների և հաշվիչների կարգավորում:
- Վերլուծություն և առաջարկություններ վեբ կայքի զարգացման համար:
- Կայքի ստուգում վիրուսների համար:
- Վեբ կայքի կրկնօրինակում` օգտագործելով հարթակներ:
- Հարմարվողական դասավորությամբ աղյուսակների ավելացում:
- Պարամետրերի օպտիմիզացում՝ կատարողականությունը բարձրացնելու համար:
- Աշխարհագրական տեղաբաշխում և ենթակայքերի ստեղծում տարբեր աշխարհագրական տարածքների համար:
- Դիզայնի, դասավորության, ծրագրավորման, բովանդակության կառավարման այլ աշխատանքներ։