Новости компании

Կարևոր փոփոխություններ «Աջակցության ժամերի փաթեթներ» ծառայության մեջ

Հարգելի գործընկերներ, ուրախ ենք ձեզ հետ կիսվել «Bitrix24 Աջակցության ժամերի փաթեթներ» և «Կայքի աջակցման ժամերի փաթեթներ» ծառայությունների կարևոր փոփոխություններով:

Այն, ինչ մենք մտածել , փոխել և իրականացրել ենք:

  • Մենք ընդլայնեցինք փաթեթների շարքը և մի փոքր ինդեքսավորեցինք ժամի արժեքը: Այո, մենք պետք է դա անենք, քանի որ մեր շուրջը ամեն ինչ թանկանում է։
Բայց հիմա դուք հնարավորություն ունեք ընտրել համապատասխան տարբերակը, որը համապատասխանում է լուծվող առաջադրանքների ծավալին:
Նաև բազմաթիվ հարցումների պատճառով մենք ավելացրել ենք փաթեթների վավերականության ժամկետը։

20 ժամ

Փաթեթում ներառված ժամի արժեքը: 2 750 ռուբլի
Փաթեթի վավերականության ժամկետը։ 3 ամիս
Փաթեթի ընդհանուր արժեքը: 55 000 ռուբլի

30 ժամ

Փաթեթում ներառված ժամի արժեքը: 2 500 ռուբլի
Փաթեթի վավերականության ժամկետը։ 6 ամիս
Փաթեթի ընդհանուր արժեքը: 75 000 ռուբլի

50 ժամ

Փաթեթում ներառված ժամի արժեքը: 2 000 ռուբլի
Փաթեթի վավերականության ժամկետը։ 9 ամիս
Փաթեթի ընդհանուր արժեքը: 100 000 ռուբլի

100 ժամ

Փաթեթում ներառված ժամի արժեքը: 1 750 ռուբլի
Փաթեթի վավերականության ժամկետը։ 12 ամիս
Փաթեթի ընդհանուր արժեքը: 175 000 ռուբլի
  • Մեր Bitrix24 մասնագետները քրտնաջան աշխատել են, մշակել և գործարկել են ամսվա ընթացքում կատարված առաջադրանքների վերաբերյալ հաշվետվությունների ավտոմատ պատրաստման գործառույթը:
Մենք ուշադիր վերահսկում ենք ծախսած յուրաքանչյուր ժամը (10 րոպեանոց հավելումներով) և պահում մանրամասն ժամանակի գրառումներ՝ օգտագործելով Bitrix24-ը, ինչը թույլ է տալիս մեզ տրամադրել հստակ և թափանցիկ հաշվետվություններ կատարված աշխատանքի վերաբերյալ:
  • Այժմ, յուրաքանչյուր ամսվա վերջում ծրագրի ղեկավարը ձեզ կուղարկի հետևյալ փաստաթղթերը.
  • Ամսական փակ առաջադրանքների հաշվետվություն. այս փաստաթուղթը ներառում է յուրաքանչյուր առաջադրանքի անվանումը և դրանց վրա մեր ծախսած ժամանակի քանակը: Իհարկե, զեկույցում ներառված են միայն ձեր կողմից ընդունված առաջադրանքները։
  • Կատարված աշխատանքի վկայագիր. այս փաստաթուղթը արտացոլում է ամսական փակ ժամերի քանակը՝ ըստ առաջադրանքի հաշվետվության: Համոզված ենք, որ ձեր հաշվապահությունը մեզ շնորհակալություն կհայտնի դրա համար, մերոնք արդեն ասել են:
Շնորհակալություն մեր այժմ հայտնի «Ուղեցույցի ժամերի փաթեթներ» ծառայությունից օգտվելու համար: Մենք գնահատում ենք մեր հանդեպ ցուցաբերվող վստահությունը և ձգտում ենք մեր համագործակցությունը հնարավորինս հարմար, հարմարավետ և փոխշահավետ դարձնել։ Ավելի հետաքրքիր և ոչ ստանդարտ առաջադրանքներ դրեք, մենք պատրաստ ենք աշխատել։

Աշխատանքի հաշվառման կանոններ

  • Ծառայության աշխատանքները որոշվում են Gulian Digital պորտալում հաճախորդի աշխատանքային խմբի առաջադրանքներով:
  • Ծրագրի ղեկավարը պլանավորում է մասնագետների աշխատանքը ՝ հաշվի առնելով առաջադրանքների ընթացիկ ծանրաբեռնվածությունը, կատեգորիան և բարդությունը:
  • Աշխատանքի կատարման ժամանակը գրանցվում է մասնագետի կողմից Մինչև 10 րոպե ճշգրտությամբ և հաշվետվությունում արտացոլվում է ժամի տասնորդական կոտորակներով:
  • Ծառայության հաշվեկշիռը պահվում է ժամերով և արտացոլում է հաճախորդի համար կատարողի մասնագետների աշխատանքի մատչելի ժամանակը հաշվապահական հաշվառման համար ընդունված բոլոր առաջադրանքների համար:
  • Փակ առաջադրանքներն ընդունվում են հաշվեկշռում հաշվառման համար, որոնց ավարտը հաստատվում է հաճախորդի կողմից:
  • Երաշխիքային առաջադրանքները, որոնք կապված են կատարողի կողմից թույլ տրված սխալների ուղղման հետ, հաշվի չեն առնվում հաշվեկշռում:
  • Առաջադրանքները կարող են լինել տարբեր կատեգորիաների, որոնք որոշում են փոխարկման գործակիցը K՝ բազմապատկելով առաջադրանքի վրա ծախսված փաստացի ժամանակը՝ ծառայության հաշվեկշռում ընդգրկվելիք ժամանակը հաշվարկելու համար:
  • Առաջադրանքը համարվում է անհետաձգելի, եթե առաջադրանքի վրա աշխատանքի մեկնարկի պլանավորված ժամանակը չի համապատասխանում հաճախորդին, և տեխնիկապես հնարավոր է սկսել աշխատանքը ավելի վաղ ավարտելու համար՝ փոխելով աշխատանքային պլանը և բարձրացնելով առաջնահերթությունը: Առաջադրանքների այս կատեգորիան պետք է համաձայնեցվի հաճախորդի կողմից, նախքան դրա վրա աշխատանքը սկսելը:
  • Առաջադրանքը կարող է կատարվել կապալառուի աշխատանքային ժամերից դուրս՝ պատվիրատուի խնդրանքով, ծանուցելով նրան նման դասակարգման պայմանների մասին:
  • Ծառայության բացասական հաշվեկշիռը նշանակում է պարտք հաճախորդի և պահանջում է լրացուցիչ վճարում ' համաձայն պայմանագրի պայմանների:
  • Կատարողն իրավունք ունի կասեցնել աշխատանքները մինչև պատվիրատուի կողմից ծառայության հաշվեկշիռը վերականգնելու պահը մինչև դրական արժեք:

Առաջադրանքների կատեգորիաներ և փոխակերպման գործակիցներ

Խնդիրների կատեգորիաներ և գործակից
  • Ոչ փակ առաջադրանքներ, երաշխիքային առաջադրանքներ, այդ թվում՝ հաճախորդի ցանկությամբ՝ 0
  • Սովորական փակ առաջադրանքներ, կապալառուի աշխատանքային ժամերին հաճախորդի խնդրանքով կամ տեխնիկական առաջադրանքին համապատասխան - 1
  • Շտապ, Փակ, կատարվում է հաճախորդի ցանկությամբ աշխատանքային ժամերին (արտակարգ աշխատանք և այլն) - 1.5
  • Հաճախորդի խնդրանքով աշխատանքային ժամերից դուրս կատարված սովորական փակ առաջադրանքներ (կրկնօրինակներից վերականգնում, ռեսուրսների փոխանցում այլ կայքեր և այլն) - 2
  • Շտապ, փակ, հաճախորդի խնդրանքով աշխատանքային ժամերից դուրս (աղետի վերականգնում հանգստյան օրերին պահուստից և այլն) - 3

Ամսական հաշվետվություն

Մենք շատ զգույշ ենք մոտենում Bitrix24 կորպորատիվ պորտալի, ինչպես նաև հաշվապահական և ֆինանսական փաստաթղթերի օգտագործմամբ ծախսված ժամանակի գրանցմանը:
Յուրաքանչյուր ամսվա վերջում ծրագրի ղեկավարը ձեզ ուղարկում է հետևյալ փաստաթղթերը.
  • Հաշվետվություն ամսվա ընթացքում փակված խնդիրների մասին: Զեկույցը ներառում է առաջադրանքի անվանումը և դրանց կատարման վրա ծախսված ժամանակը:
  • Ավարտված աշխատանքի վկայական, որն արտացոլում է ընդգրկված ժամերի քանակը՝ ըստ առաջադրանքի հաշվետվության:

Մուտքի կետեր և հարցումների մշակման ռեժիմ

  • Խորհրդատվություն guliandigital.bitrix24.ru պորտալում
  • Հարցումների ընդունում հեռախոսով
  • Դիմումները ավտոմատ կերպով ստացվում են շուրջօրյա
  • Ծառայությունը մատուցվում է աշխատանքային օրերին՝ Երևանի ժամանակով ժամը 9-00-ից մինչև 18-00-ը։

Ձեր առավելությունները փաթեթ գնելիս

  • Bitrix24 պորտալում կարող եք արագ ստանալ որոշակի խնդիրների լուծման վերաբերյալ հարցերի պատասխանները:
  • Դուք կստանաք զգալի ֆինանսական օգուտներ բիզնես գործընթացների ավտոմատացման և ֆունկցիոնալությունը բարելավելու համար աշխատանք պատվիրելիս:
  • Դուք վստահ կլինեք ընկերության արդյունավետությունը բարձրացնելու համար նման հրաշալի գործիքի ճիշտ օգտագործման մեջ՝ Bitrix24:
  • Եվ արդյունքում դուք առավելագույնի կհասցնեք ձեր ընկերության արդյունավետությունը և կկրճատեք աշխատակիցների ժամանակի կորուստը:

Կայքի ուղեկցող փաթեթներ

Աշխատանքի կատարում Ձեր կայքում՝ ըստ հանձնարարված առաջադրանքների։

Փաթեթի շրջանակներում աշխատանքների և ծառայությունների ցանկ։

  • Կայքում բովանդակության տեղադրում, խմբագրում, ջնջում (բովանդակության կառավարում):
  • Կայքի ստատիկ և դինամիկ էջերի և հատվածների դասավորություն և հարմարվողական դասավորություն:
  • Ընտրացանկերի և հսկիչների ստեղծում և նավիգացիա:
  • Գրաֆիկական նյութերի ուղղում (կտրում, ֆոն, պայծառություն, չափ):
  • Ստատիկ և անիմացիոն պաստառների մշակում և տեղադրում։
  • Էջի տեսողական բաղադրիչների անիմացիա:
  • Հաշվիչների և այլ բարդ ծրագրային տարրերի մշակում:
  • Առցանց խանութների կատալոգների, վճարային համակարգերի և ապրանքների զամբյուղների ստեղծում:
  • Չափումների և հաշվիչների կարգավորում:
  • Վերլուծություն և առաջարկություններ վեբ կայքի զարգացման համար:
  • Կայքի ստուգում վիրուսների համար:
  • Վեբ կայքի կրկնօրինակում` օգտագործելով հարթակներ:
  • Հարմարվողական դասավորությամբ աղյուսակների ավելացում:
  • Պարամետրերի օպտիմիզացում՝ կատարողականությունը բարձրացնելու համար:
  • Աշխարհագրական տեղաբաշխում և ենթակայքերի ստեղծում տարբեր աշխարհագրական տարածքների համար:
  • Դիզայնի, դասավորության, ծրագրավորման, բովանդակության կառավարման այլ աշխատանքներ։
Новости компании AM