«Мойсклад» ծառայությունը բացում է բազմաթիվ հնարավորություններ կառավարման առեւտրային գործընթացների. Այն նախատեսում է ապրանքների հաշվառման համակարգի առկայություն: Թույլ է տալիս կառավարել ապրանքային դիրքերը և դրանց գները: Պլանավորել գնումներ, վերահսկել մնացորդները: Դրա օգնությամբ հեշտ է որոշել պահուստները, իրականացնել փոփոխություններ և գույքագրում:
Այն ունի պիտակավորման տարբերակ: Օգտագործողը կարող է պատվիրել ծածկագրեր, տպել պիտակների վրա, ապրանքներ մուտքագրել շրջանառության մեջ, վաճառել: Այս տարբերակը անվճար է բոլոր փաթեթների վրա: Տրամադրվում է շուրջօրյա տեխնիկական աջակցություն:
Գանձապահները կարող են հեշտությամբ տիրապետել ծրագրին: Այն կարող է տեղադրվել ոչ միայն համակարգչի, այլեւ հեռախոսի վրա։
CRM առևտրի համար հնարավորություն է տալիս հետևել գնումների պատմությանը և բաժանորդների բազան բաժանել: Կա վիճակագրական հաշվետվություն, հեռախոսակապ փոստով։
Ծառայությունը թույլ է տալիս տպել գների պիտակներ և այլ փաստաթղթեր: Այն հարմար է վաճառքի անդորրագրերի, առաքման նշումների և հաշիվ-ապրանքագրերի հետ աշխատելու համար: Օգտագործողը կարող է հեշտությամբ ստեղծել անձնական կաղապարներ: Ծառայությունը ինտեգրվում է ЭДО համակարգերին:
Առաջարկվում են ավելի քան 100 պատրաստի ինտեգրումներ։ Պահեստային հաշվառումը դառնում է բազմապատիկ ավելի արդյունավետ: Դուք կարող եք ընտրել անվճար պլան, որը ներառում է պահեստային հաշվառում, առցանց դրամարկղ և ապրանքի պիտակավորում մեկ վաճառակետի համար մեկ աշխատողով. ժամանակային սահմանափակումներ չկան: