Կիրականացնենք և կկարգավորենք МойСклад ի բանալին 15 օրվա ընթացքեւմ: Սովորեցնենք ձեր աշխատակիցներին ճիշտ օգտվել համակարգից

3 տարի իրականացնում ենք համակարգը МойСклад
Մենք ցուցադրում ենք ավարտված նախագծերը
Չենք խափանում ներդրման և վերապատրաստման ժամկետները
МойСклад – շահավետ լուծում:
Մանրածախ
Կառավարեք ցանկացած քանակի վաճառակետեր առցանց ռեժիմով
Մեծածախ
Կառավարեք մեծածախ ընկերությունը և դիստրիբյուտորների ցանցը
Առցանց առևտուր
Կառավարեք պատվերները, գնումները, առաքիչները
Արտադրություն
Պահպանեք արտադրության գրառումները փոքր և միջին բիզնեսի համար
Տեսեք հնարավորությունները МойСклад
МойСклад համակարգի առավելությունները 1С նկատմամբ
01
Անհրաժեշտ չէ լիարժեք Հաշվապահություն վարել (անհատ ձեռնարկատեր պարզեցված հարկային համակարգում, արտոնագիր. ՍՊԸ USN)
02
МойСклад-ն ավելի հեշտ է անձնակազմի վերապատրաստման մեջ և" ավելի մեղմ " հաշվապահական հաշվառման քաղաքականության կանոններում
03
МойСклад ծառայության վեբ տարբերակը աշխատակազմում ադմինիստրատոր (ծրագրավորող)չի պահանջում
04
Փաստաթղթերի տպագիր ձևերի ձևանմուշներ ստեղծելու պարզ ունակություն
05
Հեշտ է պահպանել առցանց դրամարկղը МойСклад.:Բջջային տարբերակի առկայություն
06
Ձեր նամակակրի կողմից Առաքում կազմակերպելու համար "ամպային" դրամարկղի առկայությունը
07
Պահեստի խնդիրները լուծելու և արագ մուտք գործելու համար բջջային հավելվածի առկայություն
08
Առկա բիզնեսի ենթակառուցվածքներին ինտեգրվելու համար API-ների առկայություն
Պատասխանեք 7 հարցի և պարզեք, թե որքան կարժենա МойСклад ձեր բիզնեսում ներդնելը
Պատասխանեք մի քանի հարցերի և պարզեք արժեքը МойСклад համակարգի ներդրում Ձեր բիզնեսում
Թողեք ձեր տվյալները և մենք կկապվենք Ձեզ հետ:
Քանի աշխատակից կաշխատի МойСклад-ում
Որն է ձեր իրականացման բյուջեն
Արդյոք անհրաժեշտ է փաստաթղթերի ստեղծում (հաշիվ-ապրանքագիր, պայմանագիր, ակտ և այլն):
Նախատեսում եք արդյոք Мой Склад ինտեգրել CRM համակարգով:
Արդյոք անհրաժեշտ է ինտեգրում առցանց խանութի հետ:
Նախատեսում եք ինտեգրում սոց. ցանցեր և նամակակիրների:
Նախատեսում եք ինտեգրել Мой склад IP հեռախոսակապի հետ:
Ներդնելով МойСклад ձեր բիզնեսում, դուք կստանաք:
Ապրանքահաշվարկային համակարգ
Ապրանքների և գների կառավարում: Գնումների պլանավորում և մնացորդների վերահսկում: Պահուստներ. Փոփոխություններ. Գույքագրում.
Փաստաթղթերի տպագրություն
Պիտակներ և գնապիտակներ: Հաշիվներ, ապրանքային չեկեր, հաշիվապրանքագրեր, TTN, ակտեր, հաշիվապրանքագրեր: Սեփական կաղապարներ МойСклад-ի ինտեգրումը ЭДО համակարգերի հետ
Բիզնեսի թվայնացում
Դուք կտեսնեք ընկերության իրական շահույթը վաճառված ապրանքներից, յուրաքանչյուր աշխատողի շահույթը մեկում, ապրանքների ժողովրդականությունը և այլն:
Կարգը բիզնեսում
Գնումների պատմություն, հաճախորդների բազայի սեգմենտացիա, բոնուսային Հավատարմության ծրագրեր: Վաճառքի վիճակագրություն. Հեռախոսակապ և Փոստային ծառայություններ
Ապրանքների բեռնաթափում կայքում
Մեկ անգամ Լրացրեք ապրանքների գրացուցակը և Ստեղծեք խանութներ Instagram-ում, VK-ում և Opencart 2,3-ում: Վերբեռնումը տեղի է ունենում անմիջապես պատկերներով
Ավելի քան 100 պատրաստի ինտեգրումներ ՝ CMS, CRM, Փոստային ծառայություններ, վերլուծություններ, Բանկեր, Առաքման ծառայություններ: Արտահանում 1C: Հաշվապահություն: Օգնություն կարգավորումների հետ
Բիզնեսի թվայնացում
МойСклад սակագնային պլաններ Ձեր բիզնեսի համար
14 օր անվճար փորձաշրջան ցանկացած тариф-ի համար
Սկիզբ
ՀԻՄՆԱԿԱՆ
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ
ԿՈՐՊՈՐԱՏԻՎ
Աշխատակիցների թիվը
1
2
5
10
Վաճառքի կետեր (ներառված)
1
-
-
5
Միացման գործառույթ
առցանց-խանութ
Իրավաբանական անձինք
1
2
10
Պահպանման ծավալը
100 МБ
500 МБ
2 000 МБ
10 000 МБ
Ապրանքների քանակը
Պիտակավորման աջակցություն
ԿՐՄ համակարգ (ներառված է)
Արժեքը (ամսական)
1999դ
5000դ
14000դ
32000դ
Ստացեք զեղչ
ընտրված սակագին ՝ Վճարելով անմիջապես:
3 ամիս
6 ամիս
12 ամիս
5%
10%
20%
Չգիտեք, թե ինչ սակագին է ձեզ հարկավոր: Փորձեք անվճար!
Պահեստի հաշվառում, առցանց դրամարկղ և ապրանքների պիտակավորում մեկ վաճառքի կետի համար ՝ մեկ աշխատակցով ՝ առանց ժամանակի սահմանափակման
Հավելյալ
աշխատակից
2600
դ/ամիս
Միացում
առցանց խանութ
2600
դ/ամիս
Հավելյալ
վաճառքի կետ
2600
դ/ամիս
CRM կառավարում
հաճախորդներ
2600
դ/ամիս
Հավելյալ
տեղ ֆայլերի համար
2600
դ/ամիս
Վճարովի
հավելված
2600
դ/ամիս
Գործընթացների ավտոմատացման Լրացուցիչ ընտրանքներ
Հասանելի է բոլոր սակագներով, բացառությամբ անվճար և"start"
դ/ամիս
Սցենարներ
աշխատանքներ
2600
Բիզնես գործընթացների և խնդիրների աուդիտ
Մենք իրականացնում ենք Ձեր բիզնեսի աուդիտ և ձեզ հետ քննարկում ենք այն նպատակներն ու խնդիրները, որոնք պետք է լուծվեն առաջին հերթին և նախանշում ապագա իրականացման պլանը
МойСклад ներդրման փուլերը բիզնեսում
МойСклад տեղադրում և հիմնական կարգավորում
Առանձնացրեք ծրագրի խումբը Ձեր աշխատակիցների շրջանում: Մենք իրականացնում ենք խմբի Ուսուցում ' հիմնական ֆունկցիոնալությունը ստուգելու համար
Ընթացիկ բիզնես համակարգում աճի կետերի վերլուծություն
Աուդիտից և ձեզ հետ հարցազրույցից հետո մենք վերլուծում ենք ձեր բիզնես գործընթացները և նշում աճի կետերը
Մենք առաջարկում ենք լավագույն լուծումը ձեր խնդիրների համար
Մենք մշակում ենք Мой Склад ձեր բիզնեսում ներդնելու օպտիմալ ալգորիթմ, հաստատում ենք հսկիչ կետերը
Արդեն 3 տարի է, ինչ մենք օգնում ենք հաճախորդներին ավտոմատացնել բիզնեսը МойСклад և CRM-систем համակարգերի ներդրման միջոցով
00
Նիշերի քանակը, որոնցում մենք իրականացրել ենք МойСклад
00
Գոհ հաճախորդները օգտվում են МойСклад
00
Նիշերի քանակը, որոնցում մենք իրականացրել ենք МойСклад
00
Մենք ազատել ենք անձնական ժամանակի ժամեր մեր հաճախորդների համար
@araratgulian_isf
Գործադիր և գլխավոր բիզնես վերլուծաբան
Արարատ Ղուլյան
  • հիմնադիր Gulian Digital LLC
  • Ավելի քան 14 տարվա B2C/B2B վաճառքի փորձ
  • Բիզնես վերլուծաբան
  • Պաշտոնական գործընկեր МойСклад, amoCRM, Битрикс24 и RetailCRM
Հարցեր ունեք? Ստացեք խորհրդատվություն մեր մասնագետից:
Կապվեք ցանկացած հարցի համար: Մեր կոնտակտները
+374-91-510-350
info@gulian.digital
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են, 2024
Կայքը հրապարակային առաջարկ չէ