FAQ
FAQ AM

Նախագծում

ՏՏ արտադրանքի մշակման գործընթացների նախագծում

Ներածական

Ահա ընդհանուր աշխատանքի երեք մասերի Առաջին մասը, ՏՏ արտադրանքի մշակման գործընթացների նախագծման վերաբերյալ հոդվածների շարքի ներածական մասը:
Այս ներածական հոդվածը փիլիսոփայական բնույթ է կրում, որոշակի տեսակետ, թե որ ճանապարհով իմաստ ունի գնալ արտադրանքի վրա աշխատանքային հոսքեր կառուցելիս: Սա դոգմա չէ և, իհարկե, օրենք չէ։ Սա մտածելու տեղիք է արտադրանքի մենեջերների և արտադրանքի զարգացման բաժինների ղեկավարների, ինչպես նաև այն բաժինների ղեկավարների համար, որոնք անուղղակիորեն ազդում են արտադրանքի վրա: Բոլոր նրանց համար, ովքեր ունեն սկսնակ մակարդակ, հոդվածը պարունակում է օգտագործված տերմինների բացատրական սահմանումներ: Միգուցե ինչ-որ մեկը դրանում իմաստ գտնի և կարողանա լրացնել այս տեսակետը ՏՏ արտադրանքի իր փորձով և հանգամանքներով՝ օգտագործելով այս մոտեցումը, որն ի վերջո կօգնի արտադրանքին լուծել իր կազմակերպչական և արտադրական խնդիրները:

Ժամանակի Սկիզբ

Ծրագրային ապահովման մշակման սկզբնական փուլերում 90-ական և 2000-ական թվականներին ծրագրի նախագծման մոտեցումը պայմանական էր և մեծապես որոշվում էր հենց մշակողների կողմից: Շուկայում աճող մրցակցության և ապրանքների որակի պայմաններում արտադրանքի ստեղծումը, որը հիմնված է մշակողի ըմբռնման անձնական մեկնաբանության վրա, առնվազն ճիշտ չէ: Արտադրանքի մշակման ժամանակակից մոտեցումը պահանջում է զարգացման գործընթացների համապարփակ ձևավորում, որպես արտադրանքի ընդհանուր նախագծման և այս արտադրանքի վրա աշխատելու գործընթացների ձև, փոխազդեցությունների այնպիսի ինժեներական համակարգ, որը ներառում է.
  • ինտերֆեյսի նախագծում;
  • շուկայավարման գաղափարներ և լուծումներ;
  • բիզնեսի և օգտագործողի միջև փոխգործակցություն;
  • կոդի ստեղծում՝ բաժանված հատվածների և բիզնես գործընթացների համատեքստերի՝ ապագայում ավելի հարմար կառավարման և վերամշակման համար:
Ռեֆակտորինգ
Այնուամենայնիվ, ոչ բոլոր ընկերություններն են ձեռք բերել նման համակարգված մոտեցման ըմբռնում:

Համակարգի դեմ պայքարն արդեն համակարգ է

Արտադրանքի մշակման դասական մոտեցումը, որը սկիզբ է առել 20-րդ դարի վերջին, այսօր ամրապնդել է որոշակի համակարգի պատկերը, որն աշխատում է հոսքի վրա, որն իր հերթին դժվար է հետևել, փոփոխություններ կատարել կամ ինտեգրել գործիքներ, որոնք կօգնեն առնվազն կայունացնել գործընթացները արտադրանքի և թիմերի կառավարման մեջ ՝ նվազեցնելով բիզնեսի ծախսերը ՏՏ արտադրանքի վրա: Այս մոտեցումը թույլ է տալիս ստեղծել այնպիսի համակարգ, որը թույլ է տալիս Ի վերջո, այս մոտեցումն ավելի անկայուն, աշխատատար և տնտեսապես ոչ շահավետ է թվում, քանի որ ապագայում ավելի շատ ռեսուրսներ են ծախսվում ՏՏ արտադրանքի կատարելագործման վրա, սխալների պատճառների անվերջ որոնում, որոնք թույլ են տրվել ընդհանուր աշխատանքային գործընթացների նախագծման փուլում, և նույն անվերջ պայքարը հետևանքների հետ ' բյուջեների ներարկման և արտադրական անցքերի կարկատելու ժամանակի տեսքով: Այս մոտեցումը, ի վերջո, կարող է ավելի արդյունավետ լինել, քանի որ Մեր կարծիքով, պատճառներից մեկը, սկզբունքորեն, բիզնեսի (արտադրանքի սեփականատիրոջ) անհնարինությունն է, կամ ինչ-որ անձնական պատճառներով, աշխարհայացքային վերաբերմունքով, մտածողության կարծրատիպերով կամ պարզապես վախով, կազմակերպչական գործընթացներ կառուցելու և ՏՏ արտադրանքի բաժինների միջև ներքին հարաբերություններ կառուցելու անհնարինությունն է: ավելի համակարգված, ինչպես որոշակի ընդհանուր օրգանիզմ, որը գործում է ընդհանուր նպատակին հասնելու համար:
Այս աշխատանքում մենք առաջարկում ենք դիտարկել նման հնացած և պարզապես կործանարար (մեր կարծիքով) մոդելի այլընտրանք, որը վերաբերում է ՏՏ արտադրանքի արտադրությանը: Այս այլընտրանքը ենթադրում է ֆինանսավորման արդյունքում առաջացող արտադրանքի գործընթացների նախնական ձևավորում կամ "կարգի"աստիճանական ինտեգրում շուկայում գործող ապրանքների արդեն գործող գործընթացներին: այս այլընտրանքը թույլ է տալիս ստեղծել նոր ապրանքներ, որոնք կարող են օգտագործվել արտադրության մեջ: "Կարգի" ինտեգրումն արդեն գործող գործընթացներին կարող է ցավոտ լինել ՝ ներքին խառնաշփոթի մասշտաբի և հանգամանքների պատճառով, Այնուամենայնիվ, սա գոնե սխալների շտկման և կառավարման մեջ արտադրանքի համակարգվածության կառուցման միջոց է, ինչպես թիմերի միջև, թիմերի ներսում, այնպես էլ արտադրանքի աղբյուրի կոդի ներսում: Հետևաբար, "կարգի" ինտեգրումը կարող է լինել ավելի բարդ, քան "կարգի" ինտեգրումը, ինչը նշանակում է, որ "կարգը" կարող է լինել ավելի բարդ, քան "կարգը":

Մեր պատկերացմամբ, ՏՏ արտադրանքի վրա աշխատելու արտադրական գործընթացներին համակարգված մոտեցման հիմքը արտադրական գործընթացների կառուցումն է, որի ընթացքում արտադրանքի վրա աշխատելու գործընթացի բոլոր մասնակիցներին անհրաժեշտ է ընդունել այն փաստը, որ դա հավաքական համախմբվածություն է արտադրանքի զարգացման ընդհանուր նպատակին հասնելու համար, որը կօգնի հասնել ավելի բարձր և որակյալ արդյունքների, Ի տարբերություն անհատական \ u200b \ u200bխաղերի: անհատական \ u200b \ U200BՄԻՋՈՑՆԵՐԻ անհատական \ u200b \ Իհարկե, այս հարցը պետք է լուծվի արտադրանքի ղեկավարների կողմից, պետք է ստեղծվեն այնպիսի պայմաններ և աշխատանքային գործընթացներ, որոնց դեպքում նման քաշքշուկն անընդունելի կլինի, քանի որ նման "վերմակների քաշքշուկները", համաձայնությունների և բախումների միջոցով, կստեղծեն ներքին տարաձայնություն և թյուրիմացություն, ժամանակի և ֆինանսների վատնում: Հետևաբար, անհրաժեշտ է կառուցել բիզնեսի, դիզայնի և զարգացման միջև սիմբիոզի գործընթաց ՝ օգտագործելով ներքին "հաղորդակցման լեզուներ" ՝ կապված այն ոլորտներից յուրաքանչյուրի հետ, որտեղ դիզայնը և զարգացումը հասկանում և հաշվի են առնում բիզնեսի շահերը, բիզնեսի կողմի ներկայացուցիչների միջոցով (շուկայավարողներ, վերլուծաբաններ), ինչպես նաև կառուցել ընդհանուր լեզու սեփական զարգացման միջավայրում (դիզայն/առջևի) ՝ օգտագործելով խորհրդանիշներ , որոնք կքննարկվեն ստորև,և բիզնեսն, իր հերթին, հասկանում է իր թիրախային լսարանը (օգտագործողը) և կարողանում է բացատրել և փոխանցել իր հիմնական կարիքները զարգացման թիմերին:

Ինտերֆեյսի դիզայնը, որպես ինտերֆեյսի հետ օգտագործողի փոխազդեցության ձև, կարևոր մաս է կազմում գործընթացների ընդհանուր ձևավորման փուլում: Եթե \ u200b \ u200b ինտերֆեյսերի նախագծումը (ux/ui դիզայն) հաշվի չառնվի, եթե այն անտեսվի, ապա լավ դիզայնը կփոխարինվի մշակողների վատ դիզայնով, որոնք կկատարեն իրենց ձևը ՝ հիմնվելով այս ոլորտում իրենց չոր հայացքի և փորձի վրա, արդյունքում կազմելով ինտերֆեյսի ձևավորում, բայց ոչ այն, ինչ անհրաժեշտ է արտադրանքին, կամ նախագծելով արտադրանքի ճարտարապետությունը այնպես, որ ճարտարապետության կամ ինտերֆեյսի նախագծման մեջ որևէ փոփոխություն մտցնելը անհնար լինի կամ այնքան ծախսատար, որ ավելի հեշտ է ամեն ինչ նորից սկսել: Ի վերջո, լավ մշակված ինտերֆեյսը կփոխարինվի վատ մշակված ինտերֆեյսով, քանի որ ձևը ինքնին կմնա.ինտերֆեյսը դեռ նախագծվելու է, բայց ոչ ux/ui դիզայների կողմից, ինչը անընդունելի է շուկայում առկա արտադրանքի մրցակցության ներկայիս պայմաններում: Հետևաբար, արտադրական գործընթացների և արտադրանքի նախնական ձևավորումը մեծ նշանակություն ունի, քանի որ միայն մշակողները քիչ հավանական է, որ պահեստում փորձ և ժամանակ ունենան հաճախորդի կարիքները, բիզնեսի նպատակները ուսումնասիրելու և ինտերֆեյսի բարձրորակ ձևավորումը ուսումնասիրելու համար:
Դիմեք մեզ անվճար խորհրդատվության համար
Իդեալական նախագծային լուծումներ