FAQ
FAQ AM

SEO-առաջխաղացում

Երբ որոնման տողում մուտքագրում եք որևէ հետաքրքիր հարցում, պատասխանը ստանալու համար գնում եք որոնման արդյունքների առաջին երկու-երեք հղումները: Սա որոնման արդյունքների TOP-ն է, և որոնման համակարգի օպտիմալացման մասնագետների հիմնական խնդիրն է կայքը հասցնել TOP:
Բազմաթիվ գործոններ ազդում են կայքի TOP-ին հասնելու վրա: Տեքստի որակը դրանցից մեկն է։ SEO տեքստի վերլուծությունը կօգնի ձեզ գնահատել այն: Ի՞նչ է տեքստի վերլուծությունը: Այս հոդվածում մենք կանդրադառնանք, թե ինչ է SEO տեքստը ընդհանրապես և ինչպես ինքնուրույն տեքստի վերլուծություն անել:

Ո՞րն է SEO տեքստի վերլուծության իմաստը:

SEO տեքստի վերլուծությունը-- Վերլուծություն է, որը կարող է օգտագործվել՝ ստուգելու համար, թե արդյոք տեքստը համապատասխանում է Google և Yandex համակարգերի պահանջներին:
Իհարկե, որոնման համակարգերը չեն բացահայտում իրենց պահանջները իրենց ամսական էլ. տեղեկագրում, ուստի գրեթե անհնար է պարզել, թե դրանք ինչ են: Այնուամենայնիվ, հաստատ հայտնի է՝ էջերը որոնման արդյունքների TOP բերելու համար պետք է վերահսկել վարքագծային գործոնները, այսինքն՝ կայքի այցելուների ակտիվությունը։ Օրինակ, եթե մարդը այցելում է կայքի էջ, երկար ժամանակ ուսումնասիրում է տեքստերը և ներգրավվում է մի քանի էջերի մեջ, սա լավ ցուցանիշ է, եթե նա հեռանում է էջերից 10-20 վայրկյանում, սա վատ ցուցանիշ է։ Որպեսզի կայքը ունենա լավ վարքագծային գործոններ, տեքստը պետք է լինի որակյալ և օպտիմիզացված:
Ինչ վերաբերում է որակին, ապա տեքստը պետք է լինի պարզ, ընթեռնելի, առանց ուղղագրական և կետադրական սխալների։ Եվ ամենակարևորը. տեքստը պետք է օգտակար լինի և հնարավորինս ճշգրիտ պատասխանի օգտագործողի խնդրանքին:
Տեքստը պետք է օպտիմիզացված լինի։ Սա նշանակում է, որ պարունակում է որոնման հարցումներ, որոնք օգտվողները մուտքագրում են Yandex-ի և Google-ի որոնման տողերում: Առանց դրանց, կայքը կարող է ավելի վատ դասվել որոնման արդյունքներում, քանի որ էջը կարող է բավականաչափ համապատասխան չթվա որոնման հարցումին:
Հիշեք, որ օպտիմիզացված տեքստ ունենալը չի ​​երաշխավորում որոնման արդյունքների TOP հասնելը, դրա վրա ազդում են բազմաթիվ այլ գործոններ, օրինակ՝ կայքի տեխնիկական առողջությունը, կայքի բեռնման արագությունը, արտաքին հղումները, մրցակցային բովանդակությունը և այլն:
Ինչպե՞ս վերլուծել տեքստը: Օգտագործեք SEO վերլուծություն: Դա կօգնի ձեզ ստուգել տեքստի որակը և օպտիմալացնել այն: Ինչպես կատարել տեքստի վերլուծություն ինքներդ, կարդացեք մեր հոդվածում:

Ինչպե՞ս ինքնուրույն կատարել SEO տեքստի վերլուծություն:

Տեքստը կարելի է վերլուծել ըստ բազմաթիվ պարամետրերի, բայց հիմա կանդրադառնանք միայն ամենագլխավորներին՝ յուրահատկությանը, ջրիկությանը, սպամիությանը, և կխոսենք նաև իմաստային միջուկի մասին։

Յուրահատկություն

Ի՞նչ է SEO տեքստը: Սա տեքստ է օպտիմիզացված Yandex և Google որոնման համակարգերի համար: SEO տեքստը վերլուծվում է ըստ բազմաթիվ պարամետրերի, և եզակիությունը հիմնականներից մեկն է: Յուրահատուկ SEO տեքստը-- տեքստ է, որը նման չէ ինտերնետի ցանկացած այլ տեքստի:
Ինչպե՞ս վերլուծել տեքստը և ստուգել նրա յուրահատկությունը: Կարող եք ստուգել տեքստի բնութագրությունը՝ կիրառելով Text.ru կամ Advego ծառայությունները: Այս հարթակները վերլուծում են տեքստը և ցույց են տալիս բնութագրության տոկոսը, որը ցույց է տալիս, որքան է տեքստը յուրահատուկ: Եթե տեքստի բնութագրությունը ցածր է, ապա այն կարող է նշանակել, որ տեքստի կտորները վերցված են այլ աղբյուրներից։ Հիշեք, որ ցածր յուրահատկության տեքստը ավելի վատ է դասվում որոնիչների կողմից, իսկ բարձր յուրահատկության տեքստերը աջակցում են ավելի էֆեկտիվ SEO առաջխաղացմանը:
Արդյո՞ք SEO տեքստը պետք է լինի 100% յուրահատուկ: Ոչ, պոտք չէ: Մեր օրերում վեբկայքերի տեքստեր գրելու համար copywriter-ի հանձնարարականը պահանջում է 95% յուրահատկություն:

Ջրայնություն

Ջրայնություն -- տեքստում բառերի քանակի հարաբերակցությունն է՝ բառեր, որոնք իմաստային բեռ չեն կրում բառերի ընդհանուր թվին:
Ինչպե՞ս վերլուծել տեքստը և որոշել ջրայնության պարամետրը: Ինչպես յուրահատկությունը, այն փոխվում է տոկոսներով. ջրայնության բարձր տոկոսը նշանակում է, որ տեքստը պարունակում է բազմաթիվ բառեր, որոնք «կարևոր» են SEO-ի համար: Նման տեքստերը իսկապես դժվար է կարդալ։
Այնուամենայնիվ, խոսքի մասերը, ինչպիսիք են դերանունները և նախադրյալները, երբեմն դասակարգվում են որպես անիմաստ բառեր: Ստուգեք և փորչձեք օգտագործել դրանք տեքստ գրելիս: Այն սխալ կլիներ։ Նման տեքստը նույնպես դժվար կլինի հասկանալ, ինչը բացասաբար կանդրադառնա վարքային գործոնների վրա, որոնք կարևոր են SEO-ի առաջխաղացման համար։
Խորհուրդ ենք տալիս պահպանել ջրի օպտիմալ պարունակությունը՝ 50-55%, ինչը կօգնի ձեր տեքստերը ոչ շատ «ջրիկ» և ոչ էլ «չոր» պահել:

Սպամ

SEO հոդվածը պետք է պարունակի հիմնաբառեր. այս կերպ օգտվողները կկարողանան գտնել ձեր նյութը որոնման արդյունքներում: Այնուամենայնիվ, հիմնաբառերի քանակը պետք է լինի ողջամիտ:
Spaminess-ը պարզապես ցույց է տալիս այն հաճախականությունը, որով նույն որոնման հարցումները կամ սովորական բառերը առկա են տեքստում: Որքան բարձր է սպամի պարամետրը, այնքան ավելի շատ նման բառեր և արտահայտություններ կան ձեր փաստաթղթում: Սա խաթարում է տեքստի ընթեռնելիությունը, ինչը բացասաբար է անդրադառնում վարքագծային գործոնների վրա:
Advego ծառայությունում սպամը կոչվում է սրտխառնոց: Դրա օպտիմալ ցուցանիշը կազմում է մինչև 9%, իսկ text.ru-ն՝ մինչև 60%:
Ինչպե՞ս վերլուծել տեքստը և նվազեցնել սպամը: Դուք կարող եք դա անել՝ ընտրելով հոմանիշներ կամ մեծացնելով ձեր տեքստի ծավալը: Եվ դուք կարող եք հաշվարկել հիմնական արտահայտությունների առաջացման ծավալը՝ հիմնվելով մրցակիցների վրա որոնման արդյունքների TOP-ից:

Իմաստային միջուկ

Իմաստային միջուկը (SC) -- մի շարք հիմնաբառեր և արտահայտություններ է որոնման համակարգում վեբ կայքի առաջխաղացման համար:
Լավ գրված իմաստային միջուկը ձեր կայքը գրավիչ կդարձնի օգտվողների և որոնման համակարգերի համար: Օգտատերերը կկարողանան ձեզ գտնել ինտերնետում, քանի որ որոնման հարցումներն արտացոլում են ընկերության թեման, և որոնիչները կհասկանան, թե ինչի մասին է բովանդակությունը և ցույց կտան օգտատերերին համապատասխան հարցումների համար:
Դա անելու համար լեզվի բանալի բառերը պետք է օգտագործվեն էջի բովանդակության մեջ, մետա թեգերում և ենթավերնագրերում և պատկերների համար alt հատկանիշում: Միայն այս դեպքում կայքը կդասավորվի:
Տեքստում բանալիների առկայությունը նույնպես պետք է հաշվի առնել տեքստը վերլուծելիս, քանի որ դրանց առկայությունը կամ բացակայությունը, դրանց քանակն ու բառային ձևերն ուղղակիորեն ազդում են էջի բովանդակության համապատասխանության և, համապատասխանաբար, կայքի դիրքի վրա որոնման արդյունքներում:

Եզրակացություն

SEO-ի առաջխաղացումը -- լավ գործիք է որոնման արդյունքներից հաճախորդներին ներգրավելու համար: Այն կարող է օգնել ձեզ ստեղծել մշտադալար բովանդակություն և տարիներ շարունակ առաջացնել օրգանական տրաֆիկ:
Եթե ​​ցանկանում եք բարելավել ձեր կայքի վարկանիշը SEO-ի միջոցով, լուծում կա. «SEO օպտիմալացում Gulian Digtial-ից» արժեքի և որակի լավագույն հարաբերակցությունն է: Գրանցվեք խորհրդատվության համար հիմա:
Обратитесь к нам за бесплатной консультацией
Оптимизация для успеха