Ուսումնական ծրագիր տպագրության մասին
Կարծում եմ, այս հոդվածը կհետաքրքրի առաջին հերթին նրանց, ովքեր ցանկանում են զբաղվել տպագրությամբ կամ վերջերս են զբաղվել դրանով և չունեն բավարար գիտելիքներ և փորձ այս ոլորտում: Հոդվածը պարունակում է ինչպես տպագրության համար դասավորության պատրաստման հիմունքներ, այնպես էլ որոշ ոչ ակնհայտ նրբերանգներ:
Սկսենք գունային մոդելից (և հետագայում մենք կվերլուծենք, թե ինչպես է տպագիր դիզայնը տարբերվում էկրանի դիզայնից).
Էկրանի համար օգտագործվում է RGB գունային մոդելը, տպագրության համար ' CMYK: Ինչպես RGB — ի դեպքում, դա օգտագործված գույների անունների հապավումն է ՝ Cyan (երկնագույն), Magenta (մանուշակագույն), Yellow (դեղին) և Key color (կամ սև): Այս մոդելը RGB-ի ուղիղ հակառակն է ՝ զեղչված ներկի անկատարության համար: Ինչպես են դրանք համեմատվում, կարելի է տեսնել նկարում:
Տեսականորեն, ինչպես R+G+B-ն արտադրում է սպիտակ, C+M+Y-ը («եռյակ») պետք է առաջացնի սև: Պրակտիկան, ինչպես հաճախ է պատահում, մի քիչ չի համապատասխանում տեսությանը, և երբ տպագրվում է, այս երեք գույները կեղտոտ դարչնագույն-մոխրագույն են: Հետևաբար, ներկայացվեց չորրորդ գույնը` սևը (այդ նույն զեղչը անկատարության համար): Բայց այս գունային մոդելը դեռևս ունի մի մեծ թերություն՝ դրա օգնությամբ հնարավոր չէ վերարտադրել որոշ գույներ, որոնք բավականին լավ են ապրում էկրանի վրա՝ խորը, հագեցած և բոլոր տեսակի թունավոր թթուները:
Գունավոր մոդելի հետ կապված մեկ այլ բան, որի հետ, ամենայն հավանականությամբ, ստիպված կլինեք առերեսվել, թանաքի առավելագույն քանակն է (Total Ink Limit, TIL): Փաստն այն է, որ թուղթը կարող է ապահով կերպով կլանել որոշակի քանակությամբ ներկ: Եթե ավելի շատ ներկ լինի, արդյունքը կլինի «հորդառատ», պատկերը «կլողանա» այս տեղում և կեղտոտ տեսք կունենա: Քանի որ թանաքի քանակը չափվում է տոկոսներով, TIL-ը չափվում է դրանցում, իսկ տարբեր տեսակի թղթերի համար այն սովորաբար սահմանվում է 200 - 350% միջակայքում: Սա նշանակում է, որ վերջին դեպքում թուղթը կարող եք լցնել, ասենք, 100% ցիանով, 100% մանուշակագույնով, 100% դեղինով և 50% սևով: Սա բացարձակապես բավարար է գրեթե ցանկացած լուսանկարի համար:
Ի տարբերություն էկրանի, թուղթը լույս չի արձակում, այլ միայն արտացոլում է այն (Ի դեպ, այս հատկության պատճառով ներդրվել է CMYK մոդելը): Հետևաբար, նկարի ընկալումը շատ կախված է լուսավորությունից, և սովորաբար լուսանկարները ավելի քիչ հակապատկեր և պայծառ են թվում, քան էկրանին:
Թղթի վրա գույնը վերահսկելը շատ ավելի դժվար է: Այսինքն, եթե էկրանի ձևավորման մեջ ամեն ինչ կախված է հիմնականում մոնիտորի որակից և տրամաչափումից, որի վրա դիտվում է այս դիզայնը, ապա տպագրության մեջ գույնի վրա ազդող գործոնները շատ ավելին են: Սա և մոնիտորն է, և ընտրված գունային պրոֆիլը (և դրա համապատասխանությունը տպարանում տպագրական մեքենայի պրոֆիլին), թղթի տեսակը և որակը, լուսավորությունը և նույնիսկ տպարանում միկրոկլիման և տպիչների տրամադրությունը: Այսպիսով, եթե դասավորության մեջ չօգտագործեք կետային գույներ և անձամբ չվերահսկեք տպագրության գործընթացը դրա բոլոր փուլերում, ապա 100% - ով գրեթե հաստատ չեք ընկնի գույնի մեջ: Ամսագրի, բուկլետի, թռուցիկների տարբեր օրինակներում նույն լուսանկարները կարող են ունենալ տարբեր երանգ (բազմատոն): միևնույն ժամանակ, ամսագրի, բուկլետի, թռուցիկների տարբեր օրինակների լուսանկարները կարող են տարբեր երանգներ ունենալ:
Մեկ այլ նրբություն ' մոնիտորի և թղթի վրա մասշտաբի ընկալումը փոքր-ինչ տարբերվում է: Այն, ինչ մոնիտորի վրա բավականին նորմալ է թվում, տպված նյութի վրա կարող է չափազանց մեծ լինել կամ, ընդհակառակը, փոքր: Այսպիսով, եթե ինչ-որ բանում անվստահ եք, տպեք այն սովորական A4 թերթիկի վրա ձեր Տան/գրասենյակի տպիչի վրա և նայեք: Դա սովորական պրակտիկա է:
Տպագիր դիզայնի և էկրանի դիզայնի կարևոր տարբերություններից մեկը ձեր facap-ը արագ շտկելու անկարողությունն է, եթե այն արդեն տպված է: Հաճախ այդ fakaps պետք է վճարել իրենց սեփական գումարները, շատ գրասենյակներում, պոլիգրաֆի դիզայներները ֆինանսապես պատասխանատու են: Այսպիսով, նորից ստուգեք ամեն ինչ: Եվ կրկին. Եվ դասավորությունը տպագրատուն ուղարկելուց հետո ' ևս մեկ անգամ: Տպելուց առաջ Սովորաբար որոշ ժամանակ կունենաք ՝ մինչև մի քանի ժամ, երբ հնարավոր է ինչ-որ բան շտկել: Սովորաբար, օֆսեթ տպագրության ժամանակ տպարանը պահանջում է ստորագրել պրուֆներ ' դասավորության տպում այն \ u200b \ u200bձևով, որով այն կգնա լիարժեք տպագրության: Պրուֆերի գույները սովորաբար սարսափելի են, բայց սա վերջին հնարավորությունն է, որ դուք տեսնեք դասավորության սխալը և շտկեք այն: Եվ Փորձեք չշտապել ։ Բոլոր դժվարությունները սովորաբար շտապողականության պատճառով են:
Սկսենք գունային մոդելից (և հետագայում մենք կվերլուծենք, թե ինչպես է տպագիր դիզայնը տարբերվում էկրանի դիզայնից).
Էկրանի համար օգտագործվում է RGB գունային մոդելը, տպագրության համար ' CMYK: Ինչպես RGB — ի դեպքում, դա օգտագործված գույների անունների հապավումն է ՝ Cyan (երկնագույն), Magenta (մանուշակագույն), Yellow (դեղին) և Key color (կամ սև): Այս մոդելը RGB-ի ուղիղ հակառակն է ՝ զեղչված ներկի անկատարության համար: Ինչպես են դրանք համեմատվում, կարելի է տեսնել նկարում:
Տեսականորեն, ինչպես R+G+B-ն արտադրում է սպիտակ, C+M+Y-ը («եռյակ») պետք է առաջացնի սև: Պրակտիկան, ինչպես հաճախ է պատահում, մի քիչ չի համապատասխանում տեսությանը, և երբ տպագրվում է, այս երեք գույները կեղտոտ դարչնագույն-մոխրագույն են: Հետևաբար, ներկայացվեց չորրորդ գույնը` սևը (այդ նույն զեղչը անկատարության համար): Բայց այս գունային մոդելը դեռևս ունի մի մեծ թերություն՝ դրա օգնությամբ հնարավոր չէ վերարտադրել որոշ գույներ, որոնք բավականին լավ են ապրում էկրանի վրա՝ խորը, հագեցած և բոլոր տեսակի թունավոր թթուները:
Գունավոր մոդելի հետ կապված մեկ այլ բան, որի հետ, ամենայն հավանականությամբ, ստիպված կլինեք առերեսվել, թանաքի առավելագույն քանակն է (Total Ink Limit, TIL): Փաստն այն է, որ թուղթը կարող է ապահով կերպով կլանել որոշակի քանակությամբ ներկ: Եթե ավելի շատ ներկ լինի, արդյունքը կլինի «հորդառատ», պատկերը «կլողանա» այս տեղում և կեղտոտ տեսք կունենա: Քանի որ թանաքի քանակը չափվում է տոկոսներով, TIL-ը չափվում է դրանցում, իսկ տարբեր տեսակի թղթերի համար այն սովորաբար սահմանվում է 200 - 350% միջակայքում: Սա նշանակում է, որ վերջին դեպքում թուղթը կարող եք լցնել, ասենք, 100% ցիանով, 100% մանուշակագույնով, 100% դեղինով և 50% սևով: Սա բացարձակապես բավարար է գրեթե ցանկացած լուսանկարի համար:
Ի տարբերություն էկրանի, թուղթը լույս չի արձակում, այլ միայն արտացոլում է այն (Ի դեպ, այս հատկության պատճառով ներդրվել է CMYK մոդելը): Հետևաբար, նկարի ընկալումը շատ կախված է լուսավորությունից, և սովորաբար լուսանկարները ավելի քիչ հակապատկեր և պայծառ են թվում, քան էկրանին:
Թղթի վրա գույնը վերահսկելը շատ ավելի դժվար է: Այսինքն, եթե էկրանի ձևավորման մեջ ամեն ինչ կախված է հիմնականում մոնիտորի որակից և տրամաչափումից, որի վրա դիտվում է այս դիզայնը, ապա տպագրության մեջ գույնի վրա ազդող գործոնները շատ ավելին են: Սա և մոնիտորն է, և ընտրված գունային պրոֆիլը (և դրա համապատասխանությունը տպարանում տպագրական մեքենայի պրոֆիլին), թղթի տեսակը և որակը, լուսավորությունը և նույնիսկ տպարանում միկրոկլիման և տպիչների տրամադրությունը: Այսպիսով, եթե դասավորության մեջ չօգտագործեք կետային գույներ և անձամբ չվերահսկեք տպագրության գործընթացը դրա բոլոր փուլերում, ապա 100% - ով գրեթե հաստատ չեք ընկնի գույնի մեջ: Ամսագրի, բուկլետի, թռուցիկների տարբեր օրինակներում նույն լուսանկարները կարող են ունենալ տարբեր երանգ (բազմատոն): միևնույն ժամանակ, ամսագրի, բուկլետի, թռուցիկների տարբեր օրինակների լուսանկարները կարող են տարբեր երանգներ ունենալ:
Մեկ այլ նրբություն ' մոնիտորի և թղթի վրա մասշտաբի ընկալումը փոքր-ինչ տարբերվում է: Այն, ինչ մոնիտորի վրա բավականին նորմալ է թվում, տպված նյութի վրա կարող է չափազանց մեծ լինել կամ, ընդհակառակը, փոքր: Այսպիսով, եթե ինչ-որ բանում անվստահ եք, տպեք այն սովորական A4 թերթիկի վրա ձեր Տան/գրասենյակի տպիչի վրա և նայեք: Դա սովորական պրակտիկա է:
Տպագիր դիզայնի և էկրանի դիզայնի կարևոր տարբերություններից մեկը ձեր facap-ը արագ շտկելու անկարողությունն է, եթե այն արդեն տպված է: Հաճախ այդ fakaps պետք է վճարել իրենց սեփական գումարները, շատ գրասենյակներում, պոլիգրաֆի դիզայներները ֆինանսապես պատասխանատու են: Այսպիսով, նորից ստուգեք ամեն ինչ: Եվ կրկին. Եվ դասավորությունը տպագրատուն ուղարկելուց հետո ' ևս մեկ անգամ: Տպելուց առաջ Սովորաբար որոշ ժամանակ կունենաք ՝ մինչև մի քանի ժամ, երբ հնարավոր է ինչ-որ բան շտկել: Սովորաբար, օֆսեթ տպագրության ժամանակ տպարանը պահանջում է ստորագրել պրուֆներ ' դասավորության տպում այն \ u200b \ u200bձևով, որով այն կգնա լիարժեք տպագրության: Պրուֆերի գույները սովորաբար սարսափելի են, բայց սա վերջին հնարավորությունն է, որ դուք տեսնեք դասավորության սխալը և շտկեք այն: Եվ Փորձեք չշտապել ։ Բոլոր դժվարությունները սովորաբար շտապողականության պատճառով են: