FAQ
FAQ AM

Կայքերի դիզայն

Ինչու՞ է կարևոր լավ դիզայնը

Եթե դուք նոր եք սկսել սովորել դիզայնը, դուք կծանոթանաք կայքի դիզայնի հիմնական հասկացություններին, կսովորեք ռեսպոնսիվ և մոբայլ տարբերակների տարբերությունը, և թե ինչու է ձեզ անհրաժեշտ յուրաքանչյուր նախագծի համար դիզայնի հայեցակարգ մշակել:
Լավ դիզայնը օգնում է վաճառել
Կայքի դիզայնը բովանդակության ձևավորումն է, վեբ էջի բոլոր գրաֆիկական տարրերի համադրությունը: Նախկինում վեբ դիզայնը նշանակում էր բացառապես վիզուալ դիզայն, բայց այժմ առաջին պլան է մղվել օգտատերերի հարմարավետությունը, ուստի կայքի վերլուծությունը և տեղեկատվության գրագետ կառուցվածքը ավելացվել են վեբ դիզայների առաջադրանքներին:
Դիզայնի հիմնական նպատակն է օգտատիրոջը ծանոթացնել էջին։ Այն հեշտացնում է օգտատերերի փոխազդեցությունը վեբ էջի հետ, ինչը նշանակում է, որ այն դրական ազդեցություն ունի փոխակերպման և վարքագծային գործոնների վրա: Մտածված դիզայնը ճիշտ տպավորություն է ստեղծում ընկերության մասին:
Կայքը շուկայավարման գործիք է և ընկերության ներկայացում ինտերնետում: Հաճախորդը, ով հայտնվում է էջում, պետք է արագ և հեշտությամբ գտնի իրեն անհրաժեշտ տեղեկատվությունը, հակառակ դեպքում նա պարզապես կգնա մրցակիցների մոտ:

Ի՞նչ է ներառված կայքի ձևավորման մեջ

Առաջին հայացքից ամեն ինչ պարզ է ' կայքում տեղադրել բովանդակություն, հիմնական տարրեր և բլոկներ: Այնուամենայնիվ, շատ բան կախված է Կայքի տեսակից, բովանդակության քանակից և հաճախորդի առաջադրանքներից: Օրինակ ՝ հեծանիվների վաճառքի համար վայրէջքը շատ տարբեր կլինի խոշոր առցանց խանութից ՝ հազարավոր ապրանքներով, անձնական գրասենյակով, կատալոգով և այլ տարրերով ։
Լավ դիզայն ստեղծելու համար անհրաժեշտ է շփվել հաճախորդի հետ: Երբ սկսում եք դասավորություններ ստեղծել, դուք պետք է հստակ հասկանաք, թե ինչ կառուցվածք կունենա կայքը, ինչ բովանդակություն է տեղադրվելու և արդյունքում ինչ է ուզում տեսնել հաճախորդը: Եթե \ u200b \ u200b նա ինքը լիովին չի հասկանում առաջադրանքի առանձնահատկությունները, նայեք նրա հետ մրցակիցների կայքերին և հարակից խորշերի կայքերին, սա կպարզաբանի, թե ինչ ձևավորում և դիզայնի ինչ տարրեր է սիրում ձեր հաճախորդը:

Ի՞նչ է ադապտիվ կայքի ձևավորումը

Ադապտիվ վեբ ձևավորումը ապահովում է վեբ էջերի ճիշտ ցուցադրումը սարքերի մեծ մասում: Օգտատերը կարող է էջը դիտել համակարգչի, պլանշետի կամ հեռախոսի էկրանից ՝ անկախ դրանց թույլատրելիությունից:
Ադապտիվ ձևավորումն ունի դրական և բացասական կողմեր, որոնցից հիմնականը էջերի դանդաղ բեռնումն է և կայքի ամբողջական տարբերակին անցնելու անկարողությունը:

Ի՞նչ է Կայքի բջջային տարբերակը

Բջջային տարբերակը առանձին տարբերակ է, որը ամբողջությամբ կամ մասամբ կրկնօրինակում է Կայքի հիմնական տարբերակի տեղեկատվությունը, բայց նախատեսված է բջջային սարքերից դիտելու համար: Այն ունի առանձին հասցե, որպես կանոն, դա հիմնական տիրույթի m. կամ mobile.
Ամենից հաճախ բջջային տարբերակում ներառված են այն գործառույթները, որոնք անհրաժեշտ են սմարթֆոնների օգտագործողներին: Այս մոտեցման շնորհիվ բջջային տարբերակները արագ բեռնվում են և օգտագործողի մոտ բացասական հույզեր չեն առաջացնում ։ Բջջային տարբերակից կարող եք անցնել կայքի հիմնական տարբերակին:
Ընտրեք կայքի բջջային տարբերակը կամ պատասխանատու դիզայնը ' ավելի լավ է որոշել նույնիսկ դիզայնի աշխատանքների մեկնարկից առաջ, Հակառակ դեպքում դուք ստիպված կլինեք վերափոխել նույն աշխատանքը:

Ինչու՞ է պետք կայքին դիզայնի հայեցակարգը

Կայքի հայեցակարգը վեբ դիզայն ստեղծելու առաջին քայլն է: Այս փուլում մենք որոշում ենք, թե ինչպիսին կլինի կայքը, ինչով կտարբերվի մրցակիցներից և որն է դրա նպատակը։
Սկսնակները հաճախ բաց են թողնում այս փուլը, բայց դուք պետք է հստակ հասկանաք, թե ինչպիսին պետք է լինի հաճախորդի պատկերացրած իդեալական կայքը, ով է թիրախային լսարանը և ինչ խնդիրների է բախվում կայքը: Եթե ​​դուք չեք մտածում այս մասին, ռիսկ կա, որ ոչ պատվիրատուին, ոչ էլ նրա հաճախորդներին դուր չի գա ստացված կայքը:

Ինչպե՞ս ստեղծել գեղեցիկ կայք

Անհնար է ստեղծել գեղեցիկ դիզայն, որը դուր կգա բոլոր օգտագործողներին: Կայքի դիզայնը պետք է գրավի թիրախային լսարանը: Որպես կանոն, մարքեթոլոգները ընտրում են ընկերության թիրախային լսարանը, այնպես որ դուք կստանաք կոնկրետ օգտատիրոջ պրոֆիլը ճշգրտման համար: Եթե ​​հաճախորդը նման տվյալներ չի տրամադրում, ապա արժե ժամանակ տրամադրել նրա հետ զրուցելու և մրցակիցների կայքերն ուսումնասիրելու համար։
Ոգեշնչման և լավ լուծումների համար նայեք Pinterest-ին, Behance-ին և Awwwards-ին: Լավագույնն այն է, որ յուրաքանչյուր նախագծի համար Ստեղծեք առնվազն 20-30 նմուշային կայքերի ընտրություն: Դրանք կարող են քննարկվել հաճախորդի հետ ՝ հասկանալու համար, թե ինչպիսի դիզայն է նա ակնկալում ձեզանից:
Դիմեք մեզ անվճար խորհրդատվության համար
Ստեղծագործական դիզայնի բանալին